Me Härmän Liikenteellä haluamme varmistaa, että matkasi sujuu aina mukavasti ja turvallisesti. Asiakastyytyväisyys on meille sydämen asia, haluammehan tarjota maakunnan parasta palvelua suurella syrämmellä, ja siksi mittaamme sitä säännöllisesti.
NPS TÄYDET 100
Keväällä 2025 aloitimme kansainvälisesti tunnetun NPS-mittauksen (Net Promoter Score) tilausajoasiakkaidemme keskuudessa. Kysymme asiakkailtamme tilausajon jälkeen yksinkertaisen, mutta paljon kertovan kysymyksen:
”Kuinka todennäköisesti suosittelisit Härmän Liikennettä ystävällesi tai kollegallesi?”
Ja nyt, pian puolen vuoden mittauksen jälkeen, NPS-lukumme on ollut koko ajan täydet 100. Tämä kertoo meille siitä, että asiakkaamme ovat aidosti tyytyväisiä ja ovat valmiita suosittelemaan meitä myös eteenpäin.
NPS on maailmanlaajuisesti käytetty mittari, jonka avulla selvitetään asiakkaiden kokemuksia ja suositteluhalukkuutta. Tulos voi olla mitä vaan -100 ja +100 väliltä. Indeksiä pidetään yleisesti erinomaisena, kun luku ylittää 50.
Asiakkaiden kokemus ohjaa toimintaa
Olemme tehneet asiakastyytyväisyyskyselyä jo pitkään, viimeksi yhteistyössä Seinäjoen ammattikorkeakoulun kanssa. Teemme myös jatkossa suurempia asiakastutkimuksia, mutta NPS- mittauksen avulla saamme nyt jatkuvasti reaaliaikaista tietoa asiakkaidemme kokemuksesta. Reagoimme välittömästi kaikkeen saamaamme palautteeseen, ja kehitämme palveluamme entistä paremmaksi teidän asiakkaiden toiveiden mukaisesti.